Servicii Administrative Complete de Recepție, Secretariat și Protocol
Imagine impecabilă și suport eficient
Un spațiu de birouri modern, activ și bine organizat are nevoie de mai mult decât curățenie și întreținere- are nevoie de suport administrativ profesionist, care să asigure funcționarea activităților zilnice și o primă impresie memorabilă pentru vizitatori.
DAROM, oferă companiilor cu spații administrative de mari dimensiuni un pachet complet de servicii de recepție, secretariat și protocol, gândit ca o extensie directă a culturii și identității organizaționale a clientului. Preluăm integral procesul, de la recrutare și selecție, la integrare, coordonare și supervizare, oferind personal administrativ dedicat, cu instruire adecvată, adaptat nevoilor fiecărei companii.
Ce includ serviciile noastre:
Întâmpinarea vizitatorilor
Oferirea de informații privind accesul în clădire
Preluarea apelurilor telefonice
Gestionarea corespondenței zilnice
Interfața profesională
Între compania ta și clienți / parteneri
Transmiterea și distribuirea poștei
Interne și a coletelor între departamente
Suport administrativ
În activitățile curente ale echipei
Coordonarea livrărilor
Și a activităților de front desk
Recrutarea și administrarea personalului:
- Identificarea rapidă a candidaților potriviți din baza noastră extinsă de date
- Intervievarea, testarea și selecția profesională a personalului administrativ
- Întocmirea documentației de angajare și onboarding-ul angajaților
- Supravegherea integrării în organizație, cu monitorizare continuă a performanței
Experiență de peste 25 de ani în domeniu, calitate marca DAROM
Completați formularul alăturat și obțineți o ofertă de preț personalizată!
Un consultant al echipei noastre va răspunde solicitării în cel mai scurt timp!