Servicii Administrative Complete de Recepție, Secretariat și Protocol

Imagine impecabilă și suport eficient

Un spațiu de birouri modern, activ și bine organizat are nevoie de mai mult decât curățenie și întreținere- are nevoie de suport administrativ profesionist, care să asigure funcționarea activităților zilnice și o primă impresie memorabilă pentru vizitatori.

DAROM, oferă  companiilor cu spații administrative de mari dimensiuni un pachet complet de servicii de recepție, secretariat și protocol, gândit ca o extensie directă a culturii și identității organizaționale a clientului. Preluăm integral procesul, de la recrutare și selecție, la integrare, coordonare și supervizare, oferind personal administrativ dedicat, cu instruire adecvată, adaptat nevoilor fiecărei companii.

Ce includ serviciile noastre:

Întâmpinarea vizitatorilor

Oferirea de informații privind accesul în clădire

Preluarea apelurilor telefonice

Gestionarea corespondenței zilnice

Interfața profesională

Între compania ta și clienți / parteneri

Transmiterea și distribuirea poștei

Interne și a coletelor între departamente

Suport administrativ

În activitățile curente ale echipei

Coordonarea livrărilor

Și a activităților de front desk

Recrutarea și administrarea personalului:

Experiență de peste 25 de ani în domeniu, calitate marca DAROM

Completați formularul alăturat și obțineți o ofertă de preț personalizată!
Un consultant al echipei noastre va răspunde solicitării în cel mai scurt timp!

Obțineți o ofertă!

Acest formular colectează numele, prenumele, adresa dumneavoastră de e-mail și numărul de telefon, pentru a vă putea răspunde solicitărilor. Pentru mai multe infotmații, verificați Politica de Confidențialitate, pentru a vedea cum, unde și de ce salvăm datele trimise.