Servicii recepție – secretariat – protocol

Ne-am gândit că businessul tău va avea mai mult impact dacă personalul care asigură serviciile de suport administrativ ar fi gestionat de o singură companie parteneră – DAROM oferă soluții pentru serviciile de recepție și secretariat specifice unei companii.

Baza noastră extinsă de date ne ajută să identificăm în timp util cele mai potrivite persoane care vor contribui la bunul mers al afacerii tale.

Serviciul intern de Recepție/Secretariat/Protocol asigură următoarele activități:

  • întâmpinarea vizitatorilor și informarea acestora cu privire la modalitățile de acces;
  • interfața businessului cu clienții/ vizitatorii companiei.
  • poşta internă asigură primirea şi transmiterea corespondenţei, coletelor etc. către toate departamentele din cadrul unei instituţii de către secretare, care pot efectua acest serviciu alături de cel de recepţie/ secretariat.

Compania noastră vă oferă un serviciu complet de Recepție/ Secretariat/ Protocol eficient, profesionist, adaptat nevoilor companiei dumneavoastră.

Realizăm direct Recrutarea și Selecția de personal pentru acest serviciu, în funcţie de caracteristicile postului, având în vedere cerinţele clientului, după o metodologie specifică. Din acest proces fac parte următoarele activități:

  • intervievarea şi testarea candidaţilor (pachet complet de evaluare);
  • prezentarea candidaţilor;
  • întocmirea actelor specifice angajării;
  • integrarea noilor colegi în organizaţie.

În plus, asigurăm servicii suplimentare precum:

  • Activitatea de Securitatea şi sănătatea în muncă (Protecţia muncii);
  • Evaluarea riscurilor de accidentare şi îmbolnăvire profesională;
  • Asigurarea activităţii de Situaţii de Urgenţă (P.S.I.).